اغلب کارهاي توسعه اي، وابسته به تشکيل تيم هاي اجرايي و نظارت بر هماهنگي اجرا و زمان وظايف تعريف شده براي پروژه هاي مختلف است. اما اينکه قريب به اتفاق اين پروسه هاي ياد شده، از هدررفت زمان و منابع و ناکارآمدي نيروي انساني لطمه مي خورد، چه دليلي مي تواند داشته باشد؟ يکي از بزرگ ترين دلايل، ممکن است عدم مهارت در کار تيمي و حل مسئله باشد. اما چطور مي توان اين مهارت را در تيم هاي کاري مختلف تقويت کرد و مديران چه تاثيري بر تسهيل کسب اين مهارت دارند؟ و اساسا کسب مهارت کار تيمي و حل مسئله چه کمکي به بهبود انجام کارها مي کند؟ در اين مقاله به کار تيمي و حل مسئله مي پردازيم و شما را با جنبه هاي متفاوت آن آشنا مي کنيم.
نمونه درس